Na oslavu Mesta svetiel uviedli Huygens, francúzska prémiová kozmetická značka a značka Ville de Paris, v spolupráci s Groupe GM, svoj rad inšpirovaný najikonickejšími parížskymi pamiatkami. Každý produkt spája moment šťastia s medzníkom: Virée Scintillante au Trocadero, Tendre Rendez-Vous au Sacré-Coeur...
Formuly na báze aloe vera, 100% vyrobené vo Francúzsku, sú vegánske a certifikované COSMOS ORGANIC od Cosmécert podľa normy COSMOS a obsahujú až 99% zložiek prírodného pôvodu.
Groupe GM oznamuje pozoruhodnú líniu hotelovej kozmetiky s ikonickou lifestyle značkou TRUSSARDI, čo vedie k začiatku vzrušujúceho partnerstva. Nová línia hotelovej kozmetik s neutrálnymi tónmi a minimalistickou grafikou, ktorá odráža súčasný pohľad Trussardi na klasickú eleganciu, vyžaruje nadčasovú exkluzivitu.
Tento hotelový rad obsahuje až 98 % zložiek prírodného pôvodu a je plne v súlade s programom Care About Earth spoločnosti Groupe GM, čím prispieva k úsiliu spoločnosti znížiť svoju environmentálnu stopu.
Kolekcia obsahuje 30 ml tuby na rastlinnej báze a 100% recyklované plastové fľaše a veľkoformátové 400 ml dávkovače Ghost a Ecofill.
Od konca roku 2022 GROUPE GM ponúka certifikované alebo označené kozmetické výrobky s ofici8lnou referenciou spoločnosti CLEF VERTE.
Vyvinutá vo Francúzsku a v súčasnosti zastúpená na piatich kontinentoch, je Clef Verte/Green Key, prvou medzinárodnou značkou trvalo udržateľného cestovného ruchu pre turistické ubytovanie a reštaurácie.
Produkty GROUPE GM, na ktoré odkazuje CLEF VERTE, sú šetrné k životnému prostrediu vďaka zloženiu, ktoré ťaží z ekologického označenia a používania ekologicky navrhnutých obalov.
UROBTE NIEČO PRE PLANÉTU! OBJAVTE RECYKLOVANÉ A OPÄTOVNE POUŽITEĽNÉ HLINÍKOVÉ FĽAŠE NA VODU:
GROUPE GM sa stáva výhradným distribútorom DRINK WATERS v hotelierstve a ponúka tak alternatívu k plastovým fľašiam na vodu, ktoré sú stale používané v hoteloch.
Recyklované hliníkové fľaše na pitnú vodu obsahujú pramenitú vodu z Álp a sú opätovne použiteľné, čo umožňuje hotelom konať v prospech planéty znížením množstva ich plastového odpadu.
In 2018, Groupe GM launched its CARE ABOUT EARTH program defining the group's priorities in terms of sustainable development and CSR. This commitment was recognised in 2021 by the Ecovadis organisation, which awarded Groupe GM a bronze medal. In 2023, more than 100,000 companies have been assessed by EcoVadis and we were found to be among the top 18% highest performers in our industry. We are proud to announce our progression from bronze to silver medal status, recognizing our determination to achieve the highest standards in terms of environmental protection, labour and human rights, ethics and sustainable procurement.
Groupe GM s hrdosťou oznamuje nové partnerstvo so spoločnosťou Phytomer.
Phytomer je príbehom troch generácií a každá z nich je poháňaná rovnakým snom: ponúknuť pokožke tie najlepšie benefity z mora.
Rad hotelovej kozmetiky Phytomer je plne v súlade s programom zodpovednosti spoločnosti Groupe GM Care About Earth a prispieva k jej záväzku vyvíjať udržateľné produkty.
Nový rad obsahuje 20 g mydlo s certifikáciou RSPO, 30 ml plastové tuby vyrobené z rastlinných materiálov, ako aj dva typy veľkoformátových 400 ml dávkovačov: Ecofill a Ghost.
Spoločnosť Groupe GM s hrdosťou podporuje UNISOAP, prvú francúzsku organizáciu, ktorá zhromažďuje použité hotelové mydlá, recykluje ich a distribuuje ľuďom v núdzi.Táto iniciatíva reaguje na 3 hlavné výzvy: ŽIVOTNÉ PROSTREDIE - prispievaním k znižovaniu odpadu, HUMANITÁRNU - umožňovaním prístupu k hygiene najväčšiemu počtu ľudí, SOCIÁLNU - vytváraním pracovných miest pre zdravotne postihnutých pracovníkov. Viac informácií o UNISOAP: www.unisoap.org
Na oslavu Mesta svetiel uviedli Huygens, francúzska prémiová kozmetická značka a značka Ville de Paris, v spolupráci s Groupe GM, svoj rad inšpirovaný najikonickejšími parížskymi pamiatkami. Každý produkt spája moment šťastia s medzníkom: Virée Scintillante au Trocadero, Tendre Rendez-Vous au Sacré-Coeur...
Formuly na báze aloe vera, 100% vyrobené vo Francúzsku, sú vegánske a certifikované COSMOS ORGANIC od Cosmécert podľa normy COSMOS a obsahujú až 99% zložiek prírodného pôvodu.
...Groupe GM oznamuje pozoruhodnú líniu hotelovej kozmetiky s ikonickou lifestyle značkou TRUSSARDI, čo vedie k začiatku vzrušujúceho partnerstva. Nová línia hotelovej kozmetik s neutrálnymi tónmi a minimalistickou grafikou, ktorá odráža súčasný pohľad Trussardi na klasickú eleganciu, vyžaruje nadčasovú exkluzivitu.
Tento hotelový rad obsahuje až 98 % zložiek prírodného pôvodu a je plne v súlade s programom Care About Earth spoločnosti Groupe GM, čím prispieva k úsiliu spoločnosti znížiť svoju environmentálnu stopu.
Kolekcia obsahuje 30 ml tuby na rastlinnej báze a 100% recyklované plastové fľaše a veľkoformátové 400 ml dávkovače Ghost a Ecofill.
...Od konca roku 2022 GROUPE GM ponúka certifikované alebo označené kozmetické výrobky s ofici8lnou referenciou spoločnosti CLEF VERTE.
Vyvinutá vo Francúzsku a v súčasnosti zastúpená na piatich kontinentoch, je Clef Verte/Green Key, prvou medzinárodnou značkou trvalo udržateľného cestovného ruchu pre turistické ubytovanie a reštaurácie.
Produkty GROUPE GM, na ktoré odkazuje CLEF VERTE, sú šetrné k životnému prostrediu vďaka zloženiu, ktoré ťaží z ekologického označenia a používania ekologicky navrhnutých obalov.
...UROBTE NIEČO PRE PLANÉTU! OBJAVTE RECYKLOVANÉ A OPÄTOVNE POUŽITEĽNÉ HLINÍKOVÉ FĽAŠE NA VODU:
GROUPE GM sa stáva výhradným distribútorom DRINK WATERS v hotelierstve a ponúka tak alternatívu k plastovým fľašiam na vodu, ktoré sú stale používané v hoteloch.
Recyklované hliníkové fľaše na pitnú vodu obsahujú pramenitú vodu z Álp a sú opätovne použiteľné, čo umožňuje hotelom konať v prospech planéty znížením množstva ich plastového odpadu.
In 2018, Groupe GM launched its CARE ABOUT EARTH program defining the group's priorities in terms of sustainable development and CSR. This commitment was recognised in 2021 by the Ecovadis organisation, which awarded Groupe GM a bronze medal. In 2023, more than 100,000 companies have been assessed by EcoVadis and we were found to be among the top 18% highest performers in our industry. We are proud to announce our progression from bronze to silver medal status, recognizing our determination to achieve the highest standards in terms of environmental protection, labour and human rights, ethics and sustainable procurement.
Groupe GM s hrdosťou oznamuje nové partnerstvo so spoločnosťou Phytomer.
Phytomer je príbehom troch generácií a každá z nich je poháňaná rovnakým snom: ponúknuť pokožke tie najlepšie benefity z mora.
Rad hotelovej kozmetiky Phytomer je plne v súlade s programom zodpovednosti spoločnosti Groupe GM Care About Earth a prispieva k jej záväzku vyvíjať udržateľné produkty.
Nový rad obsahuje 20 g mydlo s certifikáciou RSPO, 30 ml plastové tuby vyrobené z rastlinných materiálov, ako aj dva typy veľkoformátových 400 ml dávkovačov: Ecofill a Ghost.
...Tento špeciálne navrhnutý rad doplnkov, ktorý oslavuje spoločnú spoluprácu od roku 2010, bude dostupný po celom svete vďaka rozsiahlej distribučnej sieti Groupe GM.
Séria Mémoires d’Eté, inšpirovaná sviežim slaným vzduchom mora a aromatickými citrusovými hájmi pri slnečných brehoch, evokuje spomienky na letné mesiace strávené v stredomorskom raji.
Rad obsahuje 40 a 80 ml sprchový gél, šampón, kondicionér a telové mlieko dostupné v recyklovaných plastových fľašiach a 30 a 50 g mydlá v kartónových škatuliach. Tekuté mydlo, gél na vlasy a telo a telové mlieko dopĺňajú rad a budú dostupné v 300 ml dávkovačoch.
...Nový rad je inšpirovaný Fraicheur Tonique a obohatený o výťažky z bieleho čaju.
Vďaka veľkorysej 300 ml pumpe Ecopump vyrobenej na báze cukrovej trstiny a 400 ml Ecofill 100% vyrobenej z recyklovaného plastu na tekuté mydlo a sprchový gél je rad vybavenia Omnisens plne v súlade s programom Care About Earth spoločnosti Groupe GM.
Zloženie s jemnými tónmi zeleného čaju a bergamotu obsahuje až 98 % zložiek prírodného pôvodu.
...Tento špeciálne prispôsobený rad kozmetických a toaletných doplnkov, ktorý oslavuje spoločnú spoluprácu od roku 2010, je dostupný po celom svete vďaka rozsiahlej distribučnej sieti Groupe GM.
Produkty tejto rady, inšpirované NUXE, Rêve de Miel, sú obohatené o med, majú príjemnú vôňu a lahodnú textúru.
Dizajn hotelovýh doplnkov bol kompletne prepracovaný a je celý vyrobený z recyklovaných plastových fliaš a uzáverov.
Šampón, kondicionér na vlasy, telové mlieko, čistiaci gél na tvár a telo a čistiaci gél na vlasy a telo sú dostupné v 40 ml fľaštičkách, ako aj v 300 ml dávkovačoch Ecopump s pumpičkou z bioživice.
Mydlá na tvár a telo, ktoré dopľňajú tento rad, sú certifikované FSC a RSPO, aby chránili prírodu a boli v súlade s filozofiou NUXE.
Okrem štandardného radu spomínaného vyššie nájdete vybavenie NUXE aj vo svetlej Special Edition.
Neváhajte a zistite viac na našom webe!
...Navrhnutá tak, aby vyhovela posledným kozmetickým trendom ale aj ochrane životného prostredia, produktová rada n • ki obnovuje rovnováhu medzi zmyslami, telom a mysľou využitím účinkov modrého lotosa.
Ako certifikovaná organická vegánska rada, sú produkty n • ki zložené z najmenej 98% prírodných zložiek. Kozmetika, vrátane sprchového gélu, šampónu, kondicionéra a telového mlieka, je dostupná v 30 ml tubách rastlinného pôvodu s recyklovaným uzáverom. Sprchový a vlasový gél a tekuté mydlo sú dostupné v 500 ml dávkovači rastlinného pôvodu s pumpičkami z bio živice. Celá rada je doplnená 20 g mydlom zabalenom v papieri Allegro.
Skupina Groupe GM uviedla na trh svoj prvý rad tuhých kúpeľňových výrobkov určených pre hotely. Tento rad sa dodáva v kartónových škatuľkách s certifikátom FSC a predstavuje inovatívnu alternatívu voči plastu.
Výrobky obsahujú 9-krát menej vody než tekuté výrobky. Sú vyrobené podľa receptúr so zložkami prírodného pôvodu a obohatené výťažkami z aromatických rastlín; ideálne sa hodia na cestovanie, keďže sa dajú poľahky prepravovať a sú opätovne použiteľné. Tento rad zahŕňa 3 tuhé tehličky s hmotnosťami 20 g (sprchový gél, šampón a kondicionér), dermatologicky testované a zaručene bez obsahu mydla.
Očakávanie potrieb hotelových hostí bolo vždy pre nás o dôvod viac, pre vývoj ďaľších hygienických produktov.
Kvalitné receptúry charakterizované vysokou účinnosťou a bezpečnosťou používania v kombinácii s prepracovanými a elegantnými vzormi, ktoré si prirodzene nájdu svoje miesto vo vašich prevádzkach.
Táto kolekcia doplnkov teraz víta hydroalkoholické dezinfekčné prostriedky na ruky v 40 ml fľaši a 310 ml dávkovači.
Hotelový rad La Compagnie de Provence je parfumovaný najpredávanejšou vôňou z kolekcie „Extra Pur“: olivové drevo. Ide o jednu z najtypickejších vôní Provensalska. Zmyselná vôňa s tónmi dreva zohrievaného slnkom, umocnená tónmi citrusu a gáfru, ktoré dodávajú vôni letmú sviežosť.
...Ako poctu Parížanom, ktorých miluje a ktorí ju inšpirujú, prepožičiava Ines de la Fressange svoje meno elegantnému a modernému radu hotelovej kozmetiky. Receptúra obsahuje 96 až 98 % zložiek prírodného pôvodu a charakterizujú ju jemné tóny horkých mandlí, bielych kvetov a pižma.
...Závod sa nachádza v obci Nevia v regióne Viana do Castelo a špecializuje sa na výrobu mydiel pre hotelový priemysel, ako aj maloobchodné značky a „súkromné značky“. Zároveň slúži ako platforma pre divíziu Groupe GM – Peninsula Ibérica (GGMPI), ktorá dohliada na distribúciu výrobkov pre ubytovacie zariadenia na hotelový trh.
GROUPE GM AFICOM Slovensko : značkové, neutrálne alebo personalizované doplnky use cookies to keep the site working properly.
Some cookies may be used for analysis by GROUPE GM AFICOM Slovensko : značkové, neutrálne alebo personalizované doplnky or its partners. By clicking on Accept all and continue, you consent to the use of these cookies.
We use Google Analytics to analyze statistics on our site.
These cookies allow us to collect information on the use and performance of our site in order to improve its functionality, attractiveness and content. The information collected by these cookies is aggregated, and is therefore anonymous.
We use Youtube to stream our videos. These cookies are linked to the video delivery service.