NOVÝ HOTELOVÝ RAD ANNE SEMONIN

Tento špeciálne navrhnutý rad doplnkov, ktorý oslavuje spoločnú spoluprácu od roku 2010, bude dostupný po celom svete vďaka rozsiahlej distribučnej sieti Groupe GM.

Séria Mémoires d’Eté, inšpirovaná sviežim slaným vzduchom mora a aromatickými citrusovými hájmi pri slnečných brehoch, evokuje spomienky na letné mesiace strávené v stredomorskom raji.

Rad obsahuje 40 a 80 ml sprchový gél, šampón, kondicionér a telové mlieko dostupné v recyklovaných plastových fľašiach a 30 a 50 g mydlá v kartónových škatuliach. Tekuté mydlo, gél na vlasy a telo a telové mlieko dopĺňajú rad a budú dostupné v 300 ml dávkovačoch.

NOVÁ HOTELOVÁ RADA NUXE

Tento špeciálne prispôsobený rad kozmetických a toaletných doplnkov, ktorý oslavuje spoločnú spoluprácu od roku 2010, je dostupný po celom svete vďaka rozsiahlej distribučnej sieti Groupe GM.

Produkty tejto rady, inšpirované NUXE, Rêve de Miel, sú obohatené o med, majú príjemnú vôňu a lahodnú textúru.

Dizajn hotelovýh doplnkov bol kompletne prepracovaný a je celý vyrobený z recyklovaných plastových fliaš a uzáverov.

Šampón, kondicionér na vlasy, telové mlieko, čistiaci gél na tvár a telo a čistiaci gél na vlasy a telo sú dostupné v 40 ml fľaštičkách, ako aj v 300 ml dávkovačoch Ecopump s pumpičkou z bioživice.

Mydlá na tvár a telo, ktoré dopľňajú tento rad, sú certifikované FSC a RSPO, aby chránili prírodu a boli v súlade s filozofiou NUXE.

Okrem štandardného radu spomínaného vyššie nájdete vybavenie NUXE aj vo svetlej Special Edition.

Neváhajte a zistite viac na našom webe!

OCENENIE ZÁVÄZKU

Groupe GM vyznáva kultúru, kde dôvera, rešpekt, rozmanitosť a snaha o dokonalosť zostávajú základnými hodnotami už viac ako 40 rokov. Práve tieto hodnoty inšpirovali Groupe GM, aby sa stala trvalo udržateľným biznisom, akým je dnes. Program Care About Earth stanovuje priority Groupe GM pre jej zamestnancov, partnerov a zákazníkov. Tento záväzok k sociálnej zodpovednosti uznala v septembri 2021 organizácia Ecovadis, ktorá Groupe GM udelila bronzovú medailu. Toto ocenenie sa udeľuje posúdením nasledujúcich štyroch kritérií v rámci spoločnosti a ubezpečením sa, že spĺňajú najvyššie štandardy: životné prostredie, pracovné a ľudské práva, etika a udržateľné obstarávanie.

Vždy viac s More & More!

Spoločnosť Groupe GM sa prostredníctvom svojej rady More & More zaviazala poskytovať hotelierom celý rad produktov prispôsobených aktuálnym hygienickým prioritám. V súčasnosti uvádza na trh novú hygienickú sadu. Táto veľmi užitočná sada obsahuje rúško na jedno použitie, antibakteriálnu vlhčenú utierku a dezinfekčný prostriedok na ruky. Hoteloví hostia budú potešení, že ho môžu použiť po príchode na recepcii alebo vo svojej izbe!

GROUPE GM PODPORUJE UNISOAP

Spoločnosť Groupe GM s hrdosťou podporuje UNISOAP, prvú francúzsku organizáciu, ktorá zhromažďuje použité hotelové mydlá, recykluje ich a distribuuje ľuďom v núdzi.Táto iniciatíva reaguje na 3 hlavné výzvy: ŽIVOTNÉ PROSTREDIE - prispievaním k znižovaniu odpadu, HUMANITÁRNU - umožňovaním prístupu k hygiene najväčšiemu počtu ľudí, SOCIÁLNU - vytváraním pracovných miest pre zdravotne postihnutých pracovníkov. Viac informácií o UNISOAP: www.unisoap.org

Fľaše a tuby na báze rastlinných plastov vyrobené z cukrovej trstiny

Objavte viac o ekologicky šetrných produktoch

HOTELOVÝ RAD TUHEJ KOZMETIKY DAMANA® EARTH&SUN

objavte značku

HOTELOVÝ RAD APOTHICALS BY DAMANA®

objavte značku

JVD - VYBAVENIE

KATALÓG

ALISEO - VYBAVENIE

KATALÓG

NOVÝ HOTELOVÝ RAD ANNE SEMONIN

Tento špeciálne navrhnutý rad doplnkov, ktorý oslavuje spoločnú spoluprácu od roku 2010, bude dostupný po celom svete vďaka rozsiahlej distribučnej sieti Groupe GM.

Séria Mémoires d’Eté, inšpirovaná sviežim slaným vzduchom mora a aromatickými citrusovými hájmi pri slnečných brehoch, evokuje spomienky na letné mesiace strávené v stredomorskom raji.

Rad obsahuje 40 a 80 ml sprchový gél, šampón, kondicionér a telové mlieko dostupné v recyklovaných plastových fľašiach a 30 a 50 g mydlá v kartónových škatuliach. Tekuté mydlo, gél na vlasy a telo a telové mlieko dopĺňajú rad a budú dostupné v 300 ml dávkovačoch.

...

NOVÁ HOTELOVÁ RADA OMNISENS

Nový rad je inšpirovaný Fraicheur Tonique a obohatený o výťažky z bieleho čaju.

Vďaka veľkorysej 300 ml pumpe Ecopump vyrobenej na báze cukrovej trstiny a 400 ml Ecofill 100% vyrobenej z recyklovaného plastu na tekuté mydlo a sprchový gél je rad vybavenia Omnisens plne v súlade s programom Care About Earth spoločnosti Groupe GM.

Zloženie s jemnými tónmi zeleného čaju a bergamotu obsahuje až 98 % zložiek prírodného pôvodu.

...

NOVÁ HOTELOVÁ RADA NUXE

Tento špeciálne prispôsobený rad kozmetických a toaletných doplnkov, ktorý oslavuje spoločnú spoluprácu od roku 2010, je dostupný po celom svete vďaka rozsiahlej distribučnej sieti Groupe GM.

Produkty tejto rady, inšpirované NUXE, Rêve de Miel, sú obohatené o med, majú príjemnú vôňu a lahodnú textúru.

Dizajn hotelovýh doplnkov bol kompletne prepracovaný a je celý vyrobený z recyklovaných plastových fliaš a uzáverov.

Šampón, kondicionér na vlasy, telové mlieko, čistiaci gél na tvár a telo a čistiaci gél na vlasy a telo sú dostupné v 40 ml fľaštičkách, ako aj v 300 ml dávkovačoch Ecopump s pumpičkou z bioživice.

Mydlá na tvár a telo, ktoré dopľňajú tento rad, sú certifikované FSC a RSPO, aby chránili prírodu a boli v súlade s filozofiou NUXE.

Okrem štandardného radu spomínaného vyššie nájdete vybavenie NUXE aj vo svetlej Special Edition.

Neváhajte a zistite viac na našom webe!

...

OCENENIE ZÁVÄZKU

Groupe GM vyznáva kultúru, kde dôvera, rešpekt, rozmanitosť a snaha o dokonalosť zostávajú základnými hodnotami už viac ako 40 rokov. Práve tieto hodnoty inšpirovali Groupe GM, aby sa stala trvalo udržateľným biznisom, akým je dnes. Program Care About Earth stanovuje priority Groupe GM pre jej zamestnancov, partnerov a zákazníkov. Tento záväzok k sociálnej zodpovednosti uznala v septembri 2021 organizácia Ecovadis, ktorá Groupe GM udelila bronzovú medailu. Toto ocenenie sa udeľuje posúdením nasledujúcich štyroch kritérií v rámci spoločnosti a ubezpečením sa, že spĺňajú najvyššie štandardy: životné prostredie, pracovné a ľudské práva, etika a udržateľné obstarávanie.

HEI POA SOLAR HOTEL LINE

Od roku 1976 je HEI POA Monoï súčasťou francúzskej spoločnosti. Či už na pláži alebo v meste, tento malý flakón sa stal symbolom francúzskej kultúry. Jej uhrančivá a zmyselná vôňa je skutočnou pozvánkou na cestovanie do exotiky. V spolupráci s Hei Pao uvádza Groupe GM na trh rad produktov na opaľovanie určených pre hotely. Skladá sa zo 40 ml kréma na opaľovanie, SPF 30 s prípravkom Monoï de Tahiti, zaručujúcim vysokú ochranu pokožky pred UVA / UVB lúčmi a 40 ml spreja - mlieko po opaľovaní s prípravkom Monoï de Tahiti AO a aloe vera. Pre zvýšenie zážitku je možné ho kombinovať s Pure Monoï de Tahiti vo flakóne s objemom 30 ml a s receptami predkov kvetov tiaré macerovanými v koprovom oleji.

n•ki, ORGANICKÁ KOZMETICKÁ RADA

Navrhnutá tak, aby vyhovela posledným kozmetickým trendom ale aj ochrane životného prostredia, produktová rada n • ki obnovuje rovnováhu medzi zmyslami, telom a mysľou využitím účinkov modrého lotosa.

Ako certifikovaná organická vegánska rada, sú produkty n • ki zložené z najmenej 98% prírodných zložiek. Kozmetika, vrátane sprchového gélu, šampónu, kondicionéra a telového mlieka, je dostupná v 30 ml tubách rastlinného pôvodu s recyklovaným uzáverom. Sprchový a vlasový gél a tekuté mydlo sú dostupné v 500 ml dávkovači rastlinného pôvodu s pumpičkami z bio živice. Celá rada je doplnená 20 g mydlom zabalenom v papieri Allegro.

HOTELOVÝ RAD TUHEJ KOZMETIKY DAMANA® EARTH&SUN

Skupina Groupe GM uviedla na trh svoj prvý rad tuhých kúpeľňových výrobkov určených pre hotely. Tento rad sa dodáva v kartónových škatuľkách s certifikátom FSC a predstavuje inovatívnu alternatívu voči plastu.
Výrobky obsahujú 9-krát menej vody než tekuté výrobky. Sú vyrobené podľa receptúr so zložkami prírodného pôvodu a obohatené výťažkami z aromatických rastlín; ideálne sa hodia na cestovanie, keďže sa dajú poľahky prepravovať a sú opätovne použiteľné. Tento rad zahŕňa 3 tuhé tehličky s hmotnosťami 20 g (sprchový gél, šampón a kondicionér), dermatologicky testované a zaručene bez obsahu mydla.

...

DEZINFEKCIA RÚK MORE & MORE

Očakávanie potrieb hotelových hostí bolo vždy pre nás o dôvod viac, pre vývoj ďaľších hygienických produktov.

Kvalitné receptúry charakterizované vysokou účinnosťou a bezpečnosťou používania v kombinácii s prepracovanými a elegantnými vzormi, ktoré si prirodzene nájdu svoje miesto vo vašich prevádzkach.

Táto kolekcia doplnkov teraz víta hydroalkoholické dezinfekčné prostriedky na ruky v 40 ml fľaši a 310 ml dávkovači.

HOTELOVÝ RAD APOTHICALS BY DAMANA®

Apothicals by DAMANA® je vegánsky rad hotelovej kozmetiky s certifikovanou environmentálnou značkou*. Inšpirovaný lekárnickou tradíciou a vytvorený s použitím až 98 % zložiek prírodného pôvodu, rad Apothicals by DAMANA® evokuje tradičné remeselné umenie bylinkárov. Jemná vôňa s tónmi dreva a levandule dáva tomuto radu prírodnej a nádherne parfumovanej kozmetiky letmý nádych pôžitkárstva. Rad Apothicals bol vytvorený so zreteľom na pohodlie hotelových hostí.

(*S výnimkou kondicionéra a telového mlieka ide o certifikované výrobky s environmentálnou značkou.)

...

HOTELOVÝ RAD COMPAGNIE DE PROVENCE

Hotelový rad La Compagnie de Provence je parfumovaný najpredávanejšou vôňou z kolekcie „Extra Pur“: olivové drevo. Ide o jednu z najtypickejších vôní Provensalska. Zmyselná vôňa s tónmi dreva zohrievaného slnkom, umocnená tónmi citrusu a gáfru, ktoré dodávajú vôni letmú sviežosť.

...

HOTELOVÝ RAD INES DE LA FRESSANGE

Ako poctu Parížanom, ktorých miluje a ktorí ju inšpirujú, prepožičiava Ines de la Fressange svoje meno elegantnému a modernému radu hotelovej kozmetiky. Receptúra obsahuje 96 až 98 % zložiek prírodného pôvodu a charakterizujú ju jemné tóny horkých mandlí, bielych kvetov a pižma.

...

HOTELOVÝ RAD EDITIONS DE PARFUMS FRÉDÉRIC MALLE

V spolupráci s Frédéricom Malle, obchodníkom s parfumami a uznávaným odborníkom v oblasti výroby parfumov, uvádza skupina Groupe GM na trh nový rad kúpeľňovej kozmetiky. Pre tento nový hotelový rad sme vybrali dielo známeho parfuméra Carlosa Benaïma: Eau de Magnolia, kvetinovo-chyprová vôňa tvorená tónmi citrusov, konárnika slivkového a pačuli.

...
Hore

GROUPE GM AFICOM Slovensko : značkové, neutrálne alebo personalizované doplnky use cookies to keep the site working properly.
Some cookies may be used for analysis by GROUPE GM AFICOM Slovensko : značkové, neutrálne alebo personalizované doplnky or its partners. By clicking on Accept all and continue, you consent to the use of these cookies.

We use Google Analytics to analyze statistics on our site.
These cookies allow us to collect information on the use and performance of our site in order to improve its functionality, attractiveness and content. The information collected by these cookies is aggregated, and is therefore anonymous.


We use Youtube to stream our videos. These cookies are linked to the video delivery service.